Известие

Collapse
No announcement yet.

Липса на мощност

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Липса на мощност

    От скоро съм собственик на 155 1,8 16v TS. От самото начало ми направи впечатление,че с минимално натиснат педал колата върви много добре,но при настъпване не се случва нищо забележително. Съмненията ми ме насочиха към катализатора,но събитията ме изпревариха-колата загуби толкова мощност,че работеше само на празен ход! При подаване на газ се чуваше силно съскане преди последното гърне. Свалих го,и тогава разбрах каква кола съм си купил-надмина очакванията ми. А гърнето го изхвърлих.

  • #2
    Нещо не те разбрах!!!!!...как така от едно гърне разбра каква кола си купил?
    ...да не е пълно с масло?...
    По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
    https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

    Comment


    • #3
      Така беше запушено,че нищо не минаваше през него. Не беше пълно с масло. От него заизпадаха овъглени останки. Нали слагат някаква огнеупорна вата,предполагам,ламарината,която държи ватата на мястото и е изгоряла,и ватата е запушила изхода. Като свалих гърнето разбрах как върви колата,запалих и спирачките по един планински път. За първи път усетих как върви нормално. Не съм и мислил,че може да се запуши чак толкова,ще да спре на пътя. Да е двутактов двигател-може,да гори масло-разбирам,а то-не.

      Comment


      • #4
        Е проблема ти е почти никакъв!!...една тъба или ново гърне и си ти
        По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
        https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

        Comment


        • #5
          Проблема беше,докато разбера какво е. Начинаещ алфист,закъсал на пътя,от такъв банален проблем... Какво ли не мислих в началото... добре,че не беше катализатора,щеше да е по-трудно справянето на пътя.

          Comment


          • #6
            Затова колега като мен........ правата тръба от начало до край и едно крайно гърне........... забравяш.........


            155 2.5 V6
            Passat 2.5 TDI 180hp highline

            Comment


            • #7
              Тази пролет играх в същия филм - гърнето, което сложих на мястото на изхвърленото запушено, се запуши съвсем скоротечно - докато усетя малко глъхнене на високи обороти на влизане в гр. Брезник, на 2км след града колата спря. Едвам успях да се добера до един сервиз в Брезник, (0887710542 - Данчо) дори накрая се наложи да ме издърпат. Бях убеден, че се е запушил я катализатор, я друго гърне... Оказа се същото това последно гърне! След няма и 20 000км и 4 години - пак същата история - изкараха половин кофа вата от гърнето, и колата пак е в играта. Гърнето беше марка "ASPOO"...

              Comment


              • #8
                Ами така е като не слушаш lulin racing))
                На гърнетата аспо им дават 2-години гаранция....пак добре си изкарал...това са бели кахъри)
                По добре палава италианка, отколкото скучен германец....
                https://www.youtube.com/watch?v=oE29b_nLoFE

                Comment


                • #9
                  Чета и страх ме лови,дизеларката ми е още с оригиналните 'кюнци'
                  Alfa 155 1.9TD '97 EX
                  Alfa 166 2.4 JTD EX
                  Alfa 156 2.4 JTD

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от pace Покажи съобщение
                    Чета и страх ме лови,дизеларката ми е още с оригиналните 'кюнци'

                    Не си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.


                    Аз не деля хората на големи и малки,а на велики и жалки...

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от митака-пловдив Покажи съобщение
                      Не си единствен и аз съм с оригиналните,само да ти кажа че нашите никога няма да изгният,щото неправим кондез зимата.Освен това в дизеловите гърнета няма вата,единствено тръбите страдат,щото турбото много ги нагрява.
                      и в дизеловите гърнета има вата ама не се разпада защото няма конденз
                      Alfa 155 2,5TD

                      Comment

                      Working...
                      X